Τρίτη 31 Μαΐου 2011

“Θα ακολουθήσω τον δικό μου δρόμο”



Σε αντίθεση με τα όσα γράφονται γι’ αυτόν ο Dwight Howard δήλωσε πως σκοπός του είναι να μείνει στο Orlando για να κερδίσει το πρωτάθλημα με τους Magic.

Στο τέλος τη επόμενης σεζόν ο 25χρονος σέντερ έχει το δικαίωμα να αφήσει στην άκρη τον τελευταίο χρόνο του συμβολαίου του και να μείνει ελεύθερος. Παρότι τα δημοσιεύματα του Τύπου τον θέλουν να μετακομίζει στους Lakers όπως είχε κάνει ο Shaquille O’Neal το καλοκαίρι του 1996, ο ίδιος προς το παρόν φρόντισε να βάλει τέλος στις φήμες.

"Δεν θα ακολουθήσω τα βήματα του Shaq ή οποιουδήποτε άλλου. Θα ξεκινήσω τον δικό μου δρόμο. Θέλω οι άλλοι να τον ακολουθήσουν και όχι εγώ να ακολουθήσω τον δρόμο κάποιου άλλου. Θέλω αυτό να γίνει εδώ στο Orlando, αλλά δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου. Δεν χρειάζομαι μόνο τους κατάλληλους συμπαίκτες, αλλά και την στήριξη της πόλης. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα", τόνισε ο Howard.

Βέβαια δεν παρέλειψε να ξεκαθαρίσει πως ουδέποτε ενημέρωσε τους ανθρώπους της ομάδας του πως σκοπεύει να φύγει, αφού όπως είπε δεν έχει σκεφτεί καν κάτι τέτοιο: "Είμαι μέλος των Orlando Magic και σκοπεύω να παραμείνω. Δεν είπα ποτέ ότι θέλω να φύγω. Ούτε καν το σκέφτηκα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου