Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

«Αιχμές» Μπούλοκ για Μεσίνα

«Αιχμές» Μπούλοκ για Μεσίνα

Ο Ετόρε Μεσίνα αποτελεί πλέον παρελθόν από την Ρεάλ Μαδρίτης, με τον πρώην παίκτη της «Βασίλισσας», Λουίς Μπούλοκ, να μην χάνει την... ευκαιρία να καταφερθεί εναντίον του Ιταλού τεχνικού.


Ο Αμερικανός σούτινγκ-γκαρντ της Καχασόλ, Λουίς Μπούλοκ, μιλώντας για τον «Έκτορα» σχολίασε χαρακτηριστικά: «Όλα όσα είπε μετά την παραίτησή του, μου φαίνονται δικαιολογίες... Και πέρυσι που είχε πιο έμπειρη ομάδα, τι κατάφερε; Τίποτε! Για τον ίδιο, δεν είπε το παραμικρό. Αυτός είναι ο προπονητής και αυτός πρέπει να ελέγχει τους παίκτες.

Εγώ ξέρω ότι όσο ήμουν στη Ρεάλ κατέκτησα τρεις τίτλους. Έπειτα τη φυγή του, δεν μίλησα με κάποιον απ’ την ομάδα, ανήκω τώρα άλλωστε στην Καχασόλ όπου είμαι μια χαρά, παρά μόνο με τον Φελίπε (Ρέγιες) γιατί είναι καλός φίλος μου». 

Πηγή : http://www.gazzetta.gr/basket/basket-europe/item/1054701652-%C2%AB%CE%91%CE%B9%CF%87%CE%BC%CE%AD%CF%82%C2%BB-%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%9C%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%BD%CE%B1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου