Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Γκασόλ: "Ποτέ δεν μας αμφισβήτησα"

Ο Πάου Γκασόλ ξεκαθάρισε πως ουδέποτε αμφισβήτησε τις δυνατότητες των Λος Άντζελες Λέικερς και εξέφρασε την αισιοδοξία του εν όψει των πλέι οφ του ΝΒΑ


Ο σούπερ σταρ των Λος Άντζελες Λέικερς μίλησε για την καλή πορεία της ομάδας του από το All Star Game κι έπειτα, καθώς η ομάδα του έχει ρεκόρ 14-1 τον τελευταίο μήνα.

Αυτό όπως αντιλαμβάνεται κανείς, αποτέλεσε την αφορμή για να ρωτήσουν τον Γκασόλ οι Αμερικανοί συνάδελφοι αν ανησυχεί πλέον όπως είχε δηλώσει πριν από περίπου ενάμιση μήνα

"Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος από το πως πήγαν τα πράγματα μετά το All Star Game για εμάς. Πριν από αυτό ήμουν λίγο προβληματισμένος αλλά ποτέ δεν είχα φτάσει στο σημείο να αμφισβητήσω την ικανότητα της ομάδας", ξεκαθάρισε ο Πάου Γκασόλ και συνέχισε:

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος τώρα και απολαμβάνω πολύ αυτή την περίοδο. Θέλουμε ακόμα 10 αγώνες για να ολοκληρωθεί η κανονική περίοδος. Είναι φυσικό να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή μας με δεδομένο ότι πρόκειται για μία σεζόν μεγάλη".

Όσο για τα πλέι οφ; Ο Ισπανός πάουερ φόργουορντ εξέφρασε την πίστη του πως όλα θα πάνε καλά για την ομάδα του: "Έχω καλό προαίσθημα. Μου αρέσει το πως παίζουμε. Αν συνεχίσουμε να σεβόμαστε τις ατυχίες, την εμπειρία και την ποιότητα της ομάδας, θα έχουμε καλά αποτελέσματα".

Σχετικά με τα χρήματα που θα δώριζε σε ταμεία αρωγής της Ιαπωνίας, μαζεύτηκαν 26.000 δολάρια από κάθε πόντο που πέτυχε απέναντι στους Κλίπερς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου