Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Πιστός στο Ντιουκ ο Σιζέφσκι

Πιστός στο Ντιουκ ο Σιζέφσκι
Την πρόθεσή του να ολοκληρώσει την προπονητική του καριέρα στο κολέγιο του Ντιουκ εξέφρασε ο Μάικ Σιζέφσκι, με τον 64χρονο τεχνικό να αποκαλύπτει ότι στο παρελθόν έχει απορρίψει ουκ ολίγες προτάσεις ομάδων του ΝΒΑ.


Σύμφωνα με τα αμερικανικά ΜΜΕ, ο πολυνίκης προπονητής είναι υποψήφιος για τον πάγκο των Λέικερς από τη νέα σεζόν, ωστόσο, ο κόουτς «Κ» φρόντισε να ξεκαθαρίσει αναφορικά με το επαγγελματικό του μέλλον: «Είμαι μία χαρά εδώ που βρίσκομαι. Είμαι αρκετά μεγάλος για να κάνω κάτι άλλο...

Ποτέ δεν σκέφτηκα να εγκαταλείψω το Ντιουκ, ωστόσο υπήρξαν τρεις φορές στην καριέρα μου που έφτασα πολύ κοντά στο να αναλάβω επαγγελματική ομάδα.

Η μία ήταν όταν ο Ντέιβ Γκάβιτ ανέλαβε τους Σέλτικς (1990), άλλη μία ήταν το 1994 με τους Μπλέιζερς και η τρίτη όταν είχα πρόταση από τους Λέικερς (2004).

Μου φέρθηκαν αρκετά καλά, όμως δεν ήμουν σε θέση να αφήσω έτσι το Ντιουκ. Δεν του άξιζε...»



Πηγή : http://www.gazzetta.gr/basket/nba/item/1054704942-%CE%A0%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%9D%CF%84%CE%B9%CE%BF%CF%85%CE%BA-%CE%BF-%CE%A3%CE%B9%CE%B6%CE%AD%CF%86%CF%83%CE%BA%CE%B9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου