Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Γκρίφιν: «Tρελή σεζόν»

Γκρίφιν: «Tρελή σεζόν»
Ο Μπλέικ Γκρίφιν πραγματοποιεί αρκούντως... εντυπωσιακές εμφανίσεις στην παρθενική του σεζόν στο ΝΒΑ, ωστόσο ο νεαρός πάουερ φόργουορντ των Κλίπερς παραμένει προσγειωμένος, τονίζοντας πως έχει πολλά να μάθει ακόμα...


Ο 22χρονος πάουερ φόργουορντ της ομάδας του Λος Άντζελες, Μπλέικ Γκρίφιν (22,6π., 12,3ρ., 3,6ασ. κατά μ.ό) μίλησε στην εφημερίδα Equipe για...

... τις εξαιρετικές εμφανίσεις του:

«Είχα απογοητευτεί την περσινή σεζόν, καθώς βρισκόμουν στο περιθώριο. Όμως δεν τα παράτησα, δούλεψα σκληρά και τώρα αγωνίζομαι στο υψηλότερο επίπεδο.

Είναι ''τρελή'' χρονιά για μένα. Χαίρομαι που μιλούν όλοι για μένα τώρα, όμως είμαι νέος και έχω πολλά να μάθω ακόμα. Πολλοί με χαρακτηρίζουν ''φαινόμενο'', όμως δεν έχω κερδίσει τίποτα ακόμα...»

... την κατακόρυφη άνοδο της δημοτικότητάς του:

«Στην αρχή είχα κάποιες δυσκολίες, γιατί ήμουν άπειρος. Το να αγωνίζεσαι στο κολεγιακό πρωτάθλημα (σ.σ. Οκλαχόμα) δεν έχει καμία σχέση με το NBA, όπως και το να μένεις σε μία από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου, το Λος Άντζελες. Δεν έχω την ίδια ''ελευθερία'' που είχα παλιότερα, αλλά δεν πρόκειται να παραπονεθώ».

... τη μη επιθυμητή πορεία των Κλίπερς:

«Είναι αλήθεια πως τα πράγματα δεν έχουν έρθει όπως τα περιμέναμε. Κατά τη διάρκεια της σεζόν έλειπαν σε αρκετά ματς οι Κρις Κέιμαν και Έρικ Γκόρντον, που είναι από τους βασικούς συντελεστές μας.

Όμως, είμαι αισιόδοξος για μέλλον γιατί είμαστε νέα ομάδα με ταλαντούχους παίκτες, όπως ο Έρικ Μπλέντσο και ο ΝτεΑντρέ Τζόρνταν».

... το αν νιώθει πως είναι το φαβορί για να γίνει ο κάτοχος του βραβείου για τον καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο παίκτη:

«Δεν ξέρω αν είμαι από τα φαβορί, αλλά σαφώς και θα ήθελα να κερδίσω αυτό το βραβείο. Αποτελεί έναν από τους φετινούς μου στόχους».

Πηγή  : http://www.gazzetta.gr/basket/nba/item/1054702410-%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%86%CE%B9%CE%BD-%C2%ABT%CF%81%CE%B5%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CE%B5%CE%B6%CF%8C%CE%BD%C2%BB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου