Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Μπορόβνιακ: «Καλός ο Άρης, αλλά…»

Μπορόβνιακ: «Καλός ο Άρης, αλλά…»
Ο Ντέγιαν Μπορόβνιακ χάρισε τα οφειλόμενα και το υπόλοιπο μέρος του συμβολαίου του στον Άρη για να αγωνιστεί στην Γκραν Κανάρια, επειδή «δεν σε καλούν κάθε μέρα στην Ισπανία».
Ο Σέρβος πάουερ φόργουορντ δεν ήταν ευχαριστημένος από την ατμόσφαιρα και την… τακτική στις πληρωμές που επικρατούσε στον Άρη και μόλις βρήκε ευκαιρία έφυγε για την Ισπανία. Όπως εξήγησε ο ίδιος κατά την παρουσίαση του στις Κανάριες νήσους «η διαπραγμάτευση ήταν πολύ γρήγορη. Πριν δυο μέρες δεν ήξερα τίποτα, αλλά ο ατζέντης μου επικοινώνησε μαζί μου και μου παρουσίασε την πρόκληση να αγωνιστώ στην Γκραν Κανάρια που ελπίζω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».

Όταν ρωτήθηκε για τον Άρη τόνισε πως «είναι εκπληκτική ομάδα στην Ελλάδα, αλλά δεν σε καλούν κάθε μέρα για να αγωνιστείς στην Ισπανία. Είμαι ευτυχισμένος και το κίνητρο μου είναι πολύ υψηλό για να τα καταφέρω στην Γκραν Κανάρια».

Σχετικά με τις γνώσεις του για το ισπανικό πρωτάθλημα ήταν σχετικά φειδωλός αναφέροντας ότι «δεν ξέρω όλες τις ομάδες του ισπανικού πρωταθλήματος, αλλά είναι ανταγωνιστικές σε Ευρωλίγκα και Eurocup. Έχω αντιμετωπίσει τη Ρεάλ, την Μπαρτσελόνα, τη Μάλαγα και πολλούς Σέρβους που αγωνίζονται στην Ισπανία. Δεν ξέρω τι ζητάει από μένα η ομάδα, αλλά μου αρέσει να μπλοκάρω και να τρέχω στον αιφνιδιασμό. Δεν είμαι ο τυπικός πάουερ φόργουορντ που μένει μέσα στη ρακέτα».

Πηγή : http://www.gazzetta.gr/basket/basket-europe/item/1054701723-%CE%9C%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%BA-%C2%AB%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%8C%CF%82-%CE%BF-%CE%86%CF%81%CE%B7%CF%82,-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC%E2%80%A6%C2%BB

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου