Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Δεν... πτοείται ο Μινγκ

Δεν... πτοείται ο Μινγκ

Η κακοδαιμονία των τραυματισμών συνόδευσε τον Γιάο Μινγκ και στην φετινή σεζόν, καθώς ο Κινέζος σέντερ των Ρόκετς τέθηκε -εκ νέου- νοκ άουτ, λόγω τραυματισμού. Ωστόσο, ο 31χρονος σέντερ των «Ρουκετών» εμφανίζεται διατεθειμένος να «παλέψει» για την επιστροφή του στα παρκέ.


Ο Κινέζος σέντερ της ομάδας του Χιούστον, που πρόλαβε φέτος να αγωνιστεί σε μόλις πέντε αναμετρήσεις, μετρώντας 10.2 πόντους, 5.4 ριμπάουντ και 1.6 τάπες ανά αγώνα (σ.σ σε 18 λεπτά συμμετοχής κατά μέσο όρο), μιλώντας για την επιθυμητή επιστροφή του στην αγωνιστική δράση, σχολίασε: «Θα συνεχίσω να προσπαθώ... Πολλά βέβαια θα εξαρτηθούν από την κατάσταση του ποδιού μου (σ.σ υπέστη κάταγμα κόπωσης στον αριστερό αστράγαλο).

Μου αρέσει εδώ και έχω συνηθίσει να παίζω εδώ. Νιώθω άνετα, αφού έχω και την οικογένειά μου εδώ. Δεν σκοπεύω να φύγω..», τόνισε αρχικά ο Μινγκ, το συμβόλαιο του οποίου με τους Ρόκετς λήγει στο τέλος της τρέχουσας σεζόν.

Κλείνοντας, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Ακόμα και αν διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει καμία πιθανότητα επιστροφής μου στα παρκέ, θα έχω να λέω στον εαυτό μου ότι έκανα ό,τι μπορούσα...».

Πηγή : http://www.gazzetta.gr/basket/nba/item/1054701671-%CE%94%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%84%CE%BF%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%9C%CE%B9%CE%BD%CE%B3%CE%BA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου