Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Πάργκο: "Θαυμάζω τον Τεόντοσιτς"

Μεγάλος θαυμαστής του Μίλος Τεόντοσιτς δήλωσε ο Τζανίρο Πάργκο σε συνέντευξη του στο Redplanet.gr. Τι είπε για τον Γιαννάκη, τον Παναθηναϊκό που το 2009 έκανε το triple crown και τον κόσμο του Ολυμπιακού (videos)


O Tζανίρο Πάργκο που πλέον αγωνίζεται στο ΝΒΑ με τους Σικάγο Μπουλς, ξεκαθάρισε πως δεν ταίριαζε με την φιλοσοφία του Γιαννάκη, ενώ τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος εκείνη τη σεζόν από τον Ολυμπιακό.

Αν υπάρχει κάτι που θα μείνει στον Πάργκο αξέχαστο από το πέρασμά του στον Ολυμπιακό, την περίοδο 2008-09, είναι η ατμόσφαιρα στους αγώνες με τον Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ και η ενέργεια που έβγαζε η “ερυθρόλευκη” εξέδρα: "Οι οπαδοί θα έλεγα ότι είναι το λιγότερο, πολύ παθιασμένοι.

Η ατμόσφαιρα ήταν σπουδαία, ειδικά στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό. Η ενέργεια. Το παιχνίδι ήταν τόσο διασκεδαστικό. Πρέπει να το αναγνωρίσω στους οπαδούς, γιατί εμφανίζονταν και συμπαραστεκονταν στην ομάδα.

 

Παράλληλα, ο Πάργκο παραδέχθηκε την ανωτερότητα του Παναθηναϊκού την αγωνιστική περίοδο 2008-09: "Ο Παναθηναϊκός είχε ρολάρει εκείνη τη χρονιά. Κέρδισαν το Triple Crown. Ναι κατέκτησαν το Triple Crown. Δυστυχώς εμείς δεν μπορέσαμε να τους κερδίσουμε καθόλου. Ηταν μία σπουδαία ευκαιρία για μένα να παίξω για την Ελλάδα. Ηταν σπουδαία εμπειρία και δεν θα την αλλάζα με τίποτε στον κόσμο”.

 

Όσο για τον κόουτς Γιαννάκη σχολίασε ότι: "Δε νομίζω ότι το στυλ παιχνίδιού του, ταιριάζει με το δικό μου. Εγώ είμαι περισσότερο του να τρέχω πάνω κάτω και να παίζω transition. Εκείνος ήθελε να παίζει στο μισό γήπεδο, να τρέχει το ρολόι, να σετάρει την επίθεση και να ψάχνει την καλύτερη προσπάθεια στην επίθεση. Ταιριάζει αυτό σε κάποιους παίκτες, όχι όμως σε μένα. Εγώ είμαι γκαρντ που μου αρέσει να τρέχω πάνω κάτω και να παίζω γρήγροα. Δεν λειτούργησε πολύ καλά για μένα”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου